wtorek, 26 czerwca 2012

Wiśniewski: -mam raka, ale do ślubu dożyję.


Michał Wiśniewski powiadomił fanów, że ma raka. Teraz wszyscy czekają z niecierpliwością na dalsze informacje o stanie zdrowia muzyka. Wiśniewski jest dobrej myśli, podzielił się na swoim profilu informacją, że da radę i jest dobrej myśli.

Michał Wiśniewski podzielił się na swoim Facebooku kolejnymi informacjami dotyczącymi jego stanu zdrowia. Na szczęście muzyk jest dobrej myśli i nie zamierza się poddawać.

Dominika Tajner bardzo go wspiera, a Michał jest pewien, że wszystko się ułoży!

- Dziękuję Wam za słowa wsparcia. Będzie dobrze bo musi. Inaczej sobie nie wyobrażam. Jadę na Ketonalu, wszystko się goi a jak będą przerzuty to będą. Nie pękniemy na robocie tylko będziemy walczyć jak zwykle.

Ja za niespełna 2 tygodnie mam ślub. Dożyję, mało ... przeżyję Was wszystkich, jak twierdzi mój lekarz lotniczy jestem niezniszczalny. Rak, rakiem ale dalej żyć trzeba ...

Nie powiem, dostałem w ryj ale jestem silny z silną wspierającą mnie kobietą na dodatek kochającą. Dam radę. Pls. Zero Paniki. Wyjdem bo muszem .... - napisał (zachowujemy oryginalną pisownię).

My także wierzymy, że Michał da radę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz